Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
ррррр.docx
Скачиваний:
2
Добавлен:
01.05.2025
Размер:
30 Кб
Скачать
☆

3. Застосування специфікації форми мд-8

Застосовується специфікації форми МД-8 з формою МД-2 замість формиМД-3 в певних випадках:

- При декларуванні товарів, що переміщуються через митний кордон як гуманітарну допомогу;

- При декларуванні товарів у режим тимчасового ввезення (вивезення) з умовним повним звільненням від оподаткування (при наступному реекспорті, реімпорті таких товарів);

- При декларуванні транзиту без застосування заходів забезпечення сплати митних платежів

- При декларуванні запасів споживання;

- При декларуванні товарів, що обертаються в магазині безмитної торгівлі;

- При декларуванні товарів, використаних в процесі переробки;

- При декларуванні товарів, що розміщуються в режимі митний склад;

При застосуванні специфікації на паперовому носії у правому верхньому куті у верхній частині графи, що розташована над назвами колонок, цифрами проставляється позначення примірника специфікації, що має відповідати позначенню аркуша МД ("1/6", "2/7", "3/8", "4/5"), а через тире - порядковий номер аркуша в примірнику специфікації, починаючи з одиниці. У нижній частині цієї графи зазначається реєстраційний номер, наведений у графі A МД, до якої додається специфікація.

У полі "Опис та кількість товару" специфікації наводяться відомості про товари відповідно до товаросупровідних документів.

У полі "Код товару" наводиться код згідно з УКТ ЗЕД

У поля "Вага брутто, кг", "Фактурна вартість", "Митна вартість" інформація вноситься в порядку, передбаченому описом граф 35(вага), 42(ціна товару), 45(коригування) МД відповідного напрямку переміщення.

Порядковий номер товару проставляється у порядку зростання, починаючи з номера 2.

Після останнього використаного рядка специфікації на паперовому носії проводиться горизонтальна лінія, а невикористані рядки специфікації перекреслюються по всій ширині аркуша специфікації та вниз по діагоналі позначкою "Z".

Разом із специфікацією на паперовому носії подається її електронна копія. Інформація, унесена до електронної копії специфікації на паперовому носії, повинна відповідати інформації, унесеній Декларантом до оригіналу.

На всіх аркушах специфікації на паперовому носії у нижній частині проставляється відбиток штампа "Під митним контролем" ПМК під час прийняття МД до оформлення та особиста номерна печатка під час завершення митного оформлення.

4. Положення, що стосуються заповнення граф мд

МД не повинна містити підчисток і помарок.

Графи A, C, D/J, E/J, F, G, I МД паперового примірника МД та її електронної копії або електронної МД заповнюються посадовими особами митних органів. Інші графи МД заповнюються Декларантом.

Графи 55, 56 МД у випадках, визначених цим Порядком, заповнюються розбірливо від руки чорнилом і великими літерами особою, що прийняла задекларовані товари до перевезення (перевізником), в аркуші з позначенням "4/5" МД на паперовому носії, що супроводжує товари, упродовж часу між тим, як товари залишили митницю відправлення, та тим, як вони прибули в митницю призначення. Усі записи засвідчуються підписом особи, що прийняла товари до перевезення. Зазначена інформація вноситься в електронну копію МД на паперовому носії посадовою особою митного органу, у зоні діяльності якого здійснюються такі операції.

При заповненні граф МД посилання на раніше заповнені графи не дозволяється.

Відомості, заявлені в МД на паперовому носії, засвідчуються підписом особи, яка склала МД:

-у графі 54 єдиного адміністративного документа

-у будь-якому вільному місці (за винятком граф, що заповнюються посадовими особами митних органів) додаткових аркушів;

-у правому нижньому куті в спеціально виділеній графі доповнення;

-у правому нижньому куті на всіх аркушах специфікації. Підпис завіряється печаткою Декларанта, яка містить код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відповідну відмітку в паспорті)).

У невикористаних підрозділах графи 33 "Код товару" додаткових аркушів проставляється запис "ХХХХХХХХХХ" (перші вісім знаків - у першому підрозділі, дев’ятий і десятий - у другому).

Митним органам не допускається встановлювати порядок заповнення граф МД і визначати особливості заповнення граф МД, відмінні від визначених цим Порядком, а також висувати до Декларантів вимоги щодо внесення до МД інформації, не передбаченої цим Порядком.

При ввезенні товарів на митну територію України правила заповнення граф МД, передбачені для наявності міжнародного перевезення, застосовуються, якщо міжнародне перевезення здійснювалось перед розміщенням товарів у заявлений у МД митний режим, у тому числі:

- у МД, за якою товари вперше поміщуються в митний режим на території України;

- при зміні митного режиму товарів, увезених на митну територію України в митному режимі транзиту;

- у додатковій декларації на товари, оформлені за тимчасовою, попередньою або періодичною МД.

Визнання недійсною МД на паперовому носії здійснюється шляхом перекреслення посадовою особою митного органу аркушів "1/6", "2/7" та "3/8" МД на паперовому носії та відбитків особистої номерної печатки на ній та проставлення передбачених цим Порядком відміток у графі D/J МД. Визнання недійсною електронної МД здійснюється шляхом внесення до неї відповідних відміток.

При заповненні попередньої МД, яка містить усю необхідну для випуску товарів інформацію, МД, заповненої у звичайному порядку, додаткової декларації до таких декларацій вносяться всі передбачені цим Порядком відомості, необхідні для застосування відповідного митного режиму.

До ввезення товарів на митну територію України декларантом може подаватися до відповідного митного органу попередня митна декларація.

Подання попередньої митної декларації при ввезенні на митну територію України підакцизних товарів є обов'язковим.

Порядок подання попередньої митної декларації, її форма та порядок відомостей, що зазначаються у ній, встановлюються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи відповідно до вимог цього Кодексу.

якщо декларант або уповноважена ним особа не володіє точними відомостями про характеристики товарів, необхідні для заповнення митної декларації у звичайному порядку, вона може подати митному органу тимчасову митну декларацію на такі товари за умови, що вона містить дані, достатні для поміщення їх у заявлений митний режим, та під зобов'язання про подання додаткової декларації у строк не більше 45 днів з дати оформлення тимчасової митної декларації.