Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
тести на екзамен по митному оподаткуванні.doc
Скачиваний:
5
Добавлен:
06.09.2019
Размер:
145 Кб
Скачать
☆

20% Від законодавчо встановленого розміру ставки

  1. При виникненнi спiрних питань у правомiрностi застосування вiдповiдної пiльги в оподаткуваннi надсилається запит до:

вiддiлу митних платежів

  1. Преференції згідно законодавства надаються на:

  1. При застосуванні митного режиму реімпорт ПДВ:

сплачується відповідно до Закону України «Про ПДВ»

  1. При застосуванні митного режиму реімпорт акцизний податок:

сплачується за ставками, встановленими відповідними законами України як для підакцизних товарів

  1. При застосуванні митного режиму «митний склад» ПДВ:

не сплачується відповідно до Закону України «Про ПДВ»

  1. Оподаткування товарів при застосуванні митного режиму «реекспорт» здійснюється:

на загальних підставах як для режиму «експорт»

  1. В якій графі ВМД наводяться відомості про нарахування митних платежів?

  1. Графа B "Подробиці розрахунків" не заповнюється у випадку:

  2. Давальницька сировина це (найбільш точна і повна відповідь):

сировина, матеріали, напівфабрикати, комплектуючі вироби, енергоносії, ввезені на митну територію України іноземним замовником (чи закуплені іноземним замовником за іноземну валюту в Україні) або вивезені за її межі українським замовником для використання у виробленні готової продукції

  1. Давальницька сировина це:

сировина, матеріали, напівфабрикати, комплектуючі вироби, енергоносії, ввезені на митну територію України іноземним замовником (чи закуплені іноземним замовником за іноземну валюту в Україні) або вивезені за її межі українським замовником для використання у виробленні готової продукції

  1. До операцій з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах належать операції, в яких сировина замовника на конкретному етапі переробки, а також на заключному, є основним матеріалом та її вартість становить не менш як (загальне правило):

  1. 30%

  2. 50%

  3. 70%

  4. Немає вірної відповіді

  1. Технологічний процес виготовлення готової продукції з давальницької сировини повинен передбачати зміну коду сировини згідно з УКТЗЕД на рівні:

  1. Строк здійснення операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічній сфері становить (загальне правило):

не більш ніж 90 днів з моменту оформлення ввізної (вивізної) ВМД

  1. Строк платежу за векселем, що видається у сплату митних платежів при ввезенні давальницької сировини складає:

не більш ніж 90 днів

  1. У які валюті виписується вексель, що видається суб'єктом підприємницької діяльності при здійсненні операції з ДС у зовнішньоекономічних відносинах:

у валюті контракту

  1. Векселедержателем по векселю, що видається суб'єктом підприємницької діяльності при здійсненні операції з ДС у зовнішньоекономічних відносинах, є:

податкова адміністрація

  1. Відповідно до Закону України «Про операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах», оплату послуг з переробки давальницької сировини може бути здійснено:

у грошовій формі, давальницькою сировиною або готовою продукцією

  1. Виключно у грошовій формі здійснюється оплату послуг з переробки наступної давальницької сировини:

яка відноситься до 1-24 груп згідно з УКТ ЗЕД

  1. Готова продукція, виготовлена із давальницької сировини, ввезеної іноземним замовником на митну територію України, у разі вивезення з митної території України:

не обкладається вивізним (експортним) митом та іншими податками і зборами (крім митних зборів), що справляються при експорті товарів

  1. Продаж готової продукції, виробленої із ДС нерезидента, на митній території України, здійснюється:

через зареєстроване нерезидентом в Україні постійне представництво

  1. Підприємство з іноземними інвестиціями це:

  1. Майно, що ввозиться в Україну як внесок іноземного інвестора до статутного фонду підприємств з іноземними інвестиціями, звільняється від сплати:

мита

  1. При ввезені майна як внеску іноземного інвестора до статутного фонду підприємства з іноземними інвестиціями у сплату мита надається простий вексель з відстроченням платежу на строк:

не більш як 30 календарних днів з дня оформлення ввізної ВМД

  1. При ввезені майна як внеску іноземного інвестора до статутного фонду підприємства з іноземними інвестиціями у сплату мита надається простий вексель з відстроченням платежу на строк:

не більш як 30 календарних днів з дня оформлення ввізної ВМД

  1. Векселедержателем по векселю, що видається суб'єктом підприємницької діяльності у сплату мита при ввезені майна як внеску іноземного інвестора до статутного фонду підприємства з іноземними інвестиціями, є:

митний орган

  1. Протягом якого періоду забороняється відчужувати майно, що ввезено як внесок іноземного інвестора до статутного фонду підприємства з іноземними інвестиціями, без сплати мита:

3 роки

  1. У якій валюті виписується вексель, що видається суб'єктом підприємницької діяльності у сплату мита при ввезені майна як внеску іноземного інвестора до статутного фонду підприємства з іноземними інвестиціями:

у будь-якій, що визнана НБУ як конвертована

  1. У разі відчуження майна, що ввезено як внесок іноземного інвестора до статутного фонду підприємства з іноземними інвестиціями, до закінчення 3-х років ввізне мито сплачується:

виходячи з митної вартості майна, перерахованої у валюту України за її офіційним курсом, визначеним Національним банком, на день відчуження майна

  1. При визначенні митної вартості товарів, які переміщуються у супроводжуваному багажі, витрати на транспортування:

  2. При визначенні митної вартості товарів, які переміщуються громадянами у несупроводжуваному багажі, витрати на транспортування:

  3. При визначенні митної вартості товарів, які переміщуються громадянами у вантажних відправленнях, витрати на страхування:

  4. Правила щодо оподаткування товарів, що переміщуються громадянами у супроводжуваному багажі, не поширюються на товари:

  5. Правила щодо оподаткування алкогольних виробів, що переміщуються громадянами, не поширюються на товари:

  6. Товари, що безпосередньо ввозяться (пересилаються) громадянами в супроводжуваному (несупроводжуваному) багажі, сумарна митна вартість яких не перевищує 200 євро, а загальна вага не перевищує 50 кг:

  7. Товари, що безпосередньо ввозяться (пересилаються) громадянами в супроводжуваному (несупроводжуваному) багажі, сумарна митна вартість яких перевищує 200 євро (але не перевищує 1000 євро), а загальна вага не перевищує 50 кг:

  8. Товари, що безпосередньо ввозяться (пересилаються) громадянами в супроводжуваному (несупроводжуваному) багажі, сумарна митна вартість яких не перевищує 200 євро, а загальна вага перевищує 50 кг (але не перевищує 100 кг):

  9. Товари, що безпосередньо ввозяться (пересилаються) громадянами в супроводжуваному (несупроводжуваному) багажі, сумарна митна вартість яких перевищує 200 євро (але не перевищує 1000 євро), а загальна вага перевищує 50 кг (але не перевищує 100 кг):

  10. Товари, що ввозяться (пересилаються) громадянами у вантажних відправленнях, сумарна митна вартість яких не перевищує 200 євро, а загальна вага не перевищує 50 кг:

  11. Товари, що ввозяться (пересилаються) громадянами у вантажних відправленнях, сумарна митна вартість яких перевищує 200 євро (але не перевищує 1000 євро), а загальна вага перевищує 50 кг (але не перевищує 100 кг):

  12. Товари, що ввозяться (пересилаються) громадянами у вантажних відправленнях, сумарна митна вартість яких перевищує 1000 євро, а загальна вага перевищує 50 кг (але не перевищує 100 кг):

  13. Товари, що безпосередньо ввозяться (пересилаються) громадянами в супроводжуваному (несупроводжуваному) багажі, сумарна митна вартість яких перевищує 200 євро (але не перевищує 1000 євро), а загальна вага перевищує 100 кг:

  14. Транспортний засіб за кодом 8703 УКТЗЕД, що ввозяться безпосередньо громадянином на митну територію України для вільного обігу, митна вартість якого складає 990 євро, а вага 3 000 кг. оподатковується:

  15. Транспортний засіб за кодом 8704 УКТЗЕД, що ввозяться безпосередньо громадянином на митну територію України для вільного обігу, митна вартість якого складає 800 євро, а вага 3 100 кг. оподатковується: