Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
тести на екзамен по митному оподаткуванні.doc
Скачиваний:
5
Добавлен:
06.09.2019
Размер:
145 Кб
Скачать
☆
  1. операції з увезення товарів у митному режимі імпорту

  2. операції з увезення товарів у митному режимі реімпорту

  3. поставка товарів з території безмитних магазинів на митну територію України для їх вільного обігу

  4. Всі відповіді вірні

  1. Базою оподаткування податком на додану вартість є:

  2. договірна (контрактна) вартість таких товарів, але не менша митної вартості з урахуванням акцизних зборів, ввізного мита, а також інших обов’язкових платежів, за винятком податку на додану вартість, що включаються у ціну товарів (робіт, послуг) згідно з законами України з питань оподаткування

  1. До бази оподаткування податком на додану вартість не включаються:

Сума ввізного мита, що нараховане умовно

  1. До бази оподаткування податком на додану вартість, що нараховується умовно, включаються:

  1. Сума акцизного збору, що нараховується умовно

  2. Сума ввізного мита, що нараховане умовно

  3. Плата за митне оформлення поза робочим часом

  4. Правильні відповіді 1 та 2

  1. До критеріїв ризику експортних операцій в рамках взаємодії митних i податкових органів при здійсненні державного контролю за експортом окремих видів товарів суб'єктами ЗЕД (Наказ ДМСУ та ДПАУ від 12.07.2004 N 512/387) відносяться :

Задекларована фактурна вартість одного кілограму товарів, що експортується становить або перевищує 3000грн. при переміщенні автомобільним, залізничним або морським транспортом

  1. Критерії ризику експортних операцій в рамках взаємодії митних i податкових органів при здiйсненнi державного контролю за експортом окремих видiв товарів суб'єктами ЗЕД (Наказ ДМСУ та ДПАУ від 12.07.2004 N 512/387) не застосовуються:

  1. до виробникiв-експортерiв продукцiї власного виробництва або експортерiв-безпосереднiх покупцiв товарiв українських виробникiв, якi мають вiдповiднi висновки сертифiкованих лабораторiй (сертифiкати вiдповiдностi, сертифiкати якостi тощо) на цi товари.

  2. до пiдприємств, що не являються платниками ПДВ

  3. до товарів, що експортуються до країн-членів СОТ

  4. Правильні відповіді 1 та 2

  1. Критерії ризику експортних операцій в рамках взаємодії митних i податкових органів при здiйсненнi державного контролю за експортом окремих видiв товарів суб'єктами ЗЕД (Наказ ДМСУ та ДПАУ від 12.07.2004 N 512/387) не застосовуються до:

  1. При нарахуванні плати за митне оформлення поза робочим часом декларант повинен завізувати у гр. 47 ВМД:

  1. При нарахуванні плати за митне оформлення поза розташуванням митного органу ий контроль здійснюється:

  2. Об’єктом оподатковування єдиним збором є:

транспортні засоби, незалежно від власника (резидент/нерезидент), що перетинають державний кордон України при в’їзді в Україну, у т.ч. як транзитні

  1. Не є об’єктом обкладання єдиним збором наступні транспортні засоби:

  1. авіаційні транспортні засоби

  2. легковий автотранспорт

  3. залізничні вагони без вантажу

  4. Всі відповіді вірні

  1. Не є об’єктом обкладання єдиним збором наступні транспортні засоби:

  2. Автобус без пасажирів

  3. Залізничні вагони без вантажу

  4. вантажні автомобілі без вантажу

  5. немає вірної відповіді

  1. Об’єктом оподаткування єдиним збором є наступні транспортні засоби:

залізничні вагони з вантажем

  1. Єдиний збір нараховується при переміщенні:

  1. вантажів гуманітарної допомоги

  2. вантажів з дитячім харчуванням

  3. громадян

  4. вантажів легковим транспортом

  1. Єдиний збір у пунктах пропуску не нараховується при переміщенні:

Залізничних вагонів без вантажу

  1. Для автомобільних транспортних засобів та контейнерів, які перетинають державний кордон України без вантажів, ставка єдиного збору встановлюється у розмірі: