Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
тести на екзамен по митному оподаткуванні.doc
Скачиваний:
5
Добавлен:
06.09.2019
Размер:
145 Кб
Скачать
☆
  1. у разі ввезення на митну територію України товарів, які є об?єктом демпінгу, яке заподіює шкоду національному товаровиробнику;

  2. у разі вивезення за межі митної території України товарів за ціною, істотно нижчою за ціни інших експортерів подібних товарів, або таких, що безпосередньо конкурують, на момент цього вивезення, якщо таке вивезення завдає шкоди.

  3. як засіб захисту українських виробників у разі, коли товари ввозяться на митну територію України в таких обсягах та (або) за таких умов, що завдають значної шкоди або створюють загрозу заподіяння значної шкоди національному товаровиробнику

  4. Вірні відповіді 1 та 2

  1. Компенсаційне мито застосовується

в разі ввезення на митну територію України товарів, які є об?єктом субсидованого імпорту, що завдає шкоди національному товаровиробнику

  1. Ставки ввізного мита у Єдиному тарифі диференційовані:

преференційні, пільгові, повні

  1. Преференційні ставки ввізного мита застосовуються, якщо:

  1. товарів та інших предметів, що походять з держав, які входять разом з Україною до митних союзів

  2. товарів та інших предметів, що походять з держав, які утворюють з Україною спеціальні митні зони

  3. до товарів та інших предметів, що походять з країн або економічних союзів, які користуються в Україні режимом найбільшого сприяння

  4. Правильні відповіді 1 та 2

  1. Пільгові ставки ввізного мита застосовуються, якщо:

до товарів та інших предметів, що походять з країн або економічних союзів, які користуються в Україні режимом найбільшого сприяння

  1. В залежності від способу нарахування застосовуються наступні види ставок мита:

Адвалерні, Специфічні, Комбіновані

  1. Ставка мита, що нараховується у відсотках до митної вартості, називається:

Адвалерна

  1. Ставка мита, що нараховується у встановленому розмірі за одиницю товарів або залежно від характеристик, називається:

Специфічна

  1. Основою нарахування для адвалерної ставки ввізного мита є:

митна вартість

  1. Основою нарахування для антидемпінгового мита, що нараховується у відсотках, є:

митна вартість

  1. Основою нарахування для спеціального мита, що нараховується у відсотках, є:

митна вартість

  1. Вивізне мито нараховується відповідно до:

Законів України

  1. До товарів, на які встановлено ставку вивізного (експортного) мита, не відносяться:

туши яловичини

  1. До товарів, на які встановлено ставку вивізного (експортного) мита, не відносяться:

  2. Насіння льону

  3. Насіння соняшнику

  4. насіння рижию

  5. Немає вірної відповіді

*

  1. До товарів, на які встановлено ставку вивізного (експортного) мита, відносяться:

  2. брухт кольорових металів

  3. брухт чорних металів

  4. брухт дорогоцінних металів

  5. Правильні відповіді 1 та 2

  1. До товарів, на які встановлено ставку вивізного (експортного) мита, відносяться:

  1. Країна походження визначається з метою:

  1. застосування тарифних та нетарифних заходів регулювання ввезення товару на митну територію України

  2. забезпечення обліку товарів у статистиці зовнішньої торгівлі

  3. визначення порядку подання вантажної митної декларації

  4. Правильні відповіді 1 та 2

  1. Країна походження товару це країна:

в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до певних критеріїв

  1. Товарами, повністю вироблені у країні, вважаються:

  1. корисні копалини, видобуті на території цієї країни

  2. рослинна продукція, вирощена та зібрана на території цієї країни

  3. відходи, які є результатом виробничих операцій, що здійснені у цій країні

  4. Всі відповіді вірні

  1. Одним з критеріїв достатньої переробки при визначенні країни походження є:

правило зміни класифікаційного коду товару на рівні будь-якого з перших чотирьох знаків

  1. Товарами, повністю вироблені у країні Х, вважаються:

відходи, які є результатом виробничих операцій, що здійснені у країні Х

  1. Які з наступних операцій не відповідає критерію достатньої переробки:

  1. забій тварин для реалізації м’ясопродуктів

  2. випарювання з метою отримання сухої речовини

  3. вирощування рослинної продукції

  4. жоден не відповідає

  1. Згідно Митного кодексу України критеріями достатньої переробки є: