Контроль і ревізія
З якою метою ревізор співставляє дані регістру обліку розрахунків із постачальниками з даними регістрів обліку касових операцій, операцій на рахунках в банках? Для перевірки:
+ повноти обліку кредиторської заборгованості;
Основним методом перевірки ефективності використання основних засобів є:
+ економічний аналіз
Своєчасно не видану заробітну плату;
+ депонують;
Постійний оперативний внутрішній контроль за правильним здійсненням касових операцій повинен забезпечити:
+ головний бухгалтер;
Виявлений факт неправильного нарахування амортизації основних засобів можна підтвердити:
+ випискою з відповідних облікових регістрів і розрахунків
При перевірці правильності нарахування податку на додану вартість слід знати, що базою оподаткування операцій з продажу товарів (робіт, послуг)- є:
+ договірна вартість з врахуванням акцизного збору, ввізного мита, інших податків та зборів за винятком ПДВ, що включається в ціну товару;
Повну матеріальну відповідальність за збереження прийнятих у касу цінностей несе:
+ касир
Вкажіть, як ревізор може визначити достовірність дебіторської і кредиторської заборгованості?
+ за даними балансу, аналітичного обліку розрахунків і актів звірки з дебіторами і кредиторами;
Визначте, які завдання стоять перед ревізором під час перевірки розрахунків із підзвітними особами?
+ реальність існування зобов’язань підзвітних осіб;
Відповідальність за правильність і своєчасність проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей несе:
+ головний бухгалтер
Зустрічну перевірку відвантаження продукції та розрахунків з покупцями застосовують:
+ для виявлення повноти реалізації і правильності розрахунків за реалізовану продукцію;
У процесі ревізії звітності касові операції рекомендовано перевіряти:
+ суцільним методом;
Ревізору необхідно пам’ятати, що облік операції на валютному рахунку в бухгалтерії підприємства ведуть:
+ в національній валюті шляхом перерахунку сум в іноземній валюті в національну за курсом НБУ
Вкажіть, які з названих нижче обставин можуть викликати підозру ревізора щодо наявності порушень?
+ відсутність документів і облікових регістрів;
Виявлений факт недостачі чи надлишку основних засобів можна підтвердити:
+ інвентаризаційним описом і порівняльною відомістю;
Податкова система
Відповідає за достовірність і своєчасність ведення податкового обліку:
+ платник податку;
Від чого залежить розмір податкової соціальної пільги з податку з доходів фізичних осіб:
+ від мінімального розміру прожиткового мінімуму на 1 січня звітного року
Податковий період, встановлений для розрахунку і сплати податку на прибуток:
+ звітний квартал
Розмір штрафних санкцій, що застосовують у разі несвоєчасного подання декларації з податку на прибуток до платника становить:
+ 170грн. за кожне неподання
Пеня за прострочення сплати податку нараховується в розмірі:
+ 120% річних облікової ставки НБУ
Хто виступає платником акцизного податку
+ юридичні або фізичні особи, які виготовляють і реалізують підакцизні товари, ввозять імпортні підакцизні товари
Фіксована ставка Єдиного податку встановлена для платників третьої і четвертої групи у разі сплати ПДВ:
+ 3%
Допомога у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності виплачується на підставі:
+ листка непрацездатності, виданого лікувальним закладом
