- •Тема 1 «основи фінансів підприємств»
- •Тема 2 «грошові розрахунки підприємств»
- •Вексель - це:
- •Платіжна вимога-доручення – це:
- •Акредитивна форма розрахунків це:
- •Покритий акредитив це:
- •Непокритий акредитив це:
- •Відкличний акредитив це:
- •Вексельна форма розрахунків це:
- •Грошовий оборот - це:
- •Доміцильований вексель - це вексель:
- •Переказний вексель - це:
- •Ліміт готівки в касі підприємства встановлює:
- •Види чеків такі:
- •Тема з «грошові надходження підприємств»
- •Грошові надходження підприємства - це:
- •Розрахунок планової величини виручки від реалізації продукції поелементним методом проводиться шляхом:
- •Розрахунок планової величини виручки від реалізації продукції методом укрупненого розрахунку проводиться шляхом:
- •Тема 4 «формування і розподіл прибутку»
- •«Оподаткування підприємств»
- •Сума пдв, що підлягає сплаті до бюджету становить:
- •Тема 6 «оборотні кошти та їх організація на підприємстві»
- •Тема 7 «кредитування підприємств»
- •Тема 8 «фінансове забезпечення відтворення основних засобів»
- •Як визначається балансова вартість груп основних фондів на початок звітного періоду?
- •Тема 9 «оцінка фінансового стану підприємства»
- •Тема 10 «фінансове планування на підприємствах»
- •Бізнес-план - це:
- •Сутність оперативного фінансового планування полягає в:
- •Основним завданням оперативного (короткострокового) фінансового планування є:
- •Об'єктом контролю в плануванні є:
- •Тема 11 «фінансова санація та банкрутство підприємств»
- •Фінансова криза - це:
- •Літературні джерела
«Оподаткування підприємств»
Найдіть правильне визначення поняття «податкова система» - це:
а) сукупність податків та інших платежів, суми яких визначає держава:
б) сукупність обов'язкових платежів до бюджетів різних рівнів, а також до комунальних підприємств;
в) сукупність обов'язкових платежів до державного бюджету, що стягуються у встановленому законами порядку;
г)сукупність загальнодержавних і місцевих податків та зборів, які сплачуються платниками до бюджетів різних рівнів в установленому законом (Податковим кодексом) порядку.
Які податки називаються непрямими:
а) податки на доходи підприємств;
б) податки, які формуються як надбавка до ціни або частини ціни товару (послуги), сплачуються покупцями в цінах на товари і послуги, а перераховуються в бюджет продавцями відповідних товарів і послуг;
в) податок на доходи фізичних осіб;
г) інші види податків.
Які податки називаються прямими:
а) податки, які сплачуються покупцями в цінах на товари і послуги, а перераховуються в бюджет продавцями відповідних товарів і послуг;
б) податки, що безпосередньо встановлюються на майно і доходи платників;
в) податки, що встановлюються персонально для кожного конкретного платника;
г) інші види податків.
Декларація про майновий стан і доходи фізичних осіб подається:
а) до 1 травня року, що настає за звітним;
б) до 1 квітня року, що настає за звітним;
в) до ЗО травня року, що настає за звітним;
г) до 1 вересня року, що настає за звітним.
Відповідно до Податкового кодексу України до загальнодержавних податків відносяться:
а) плата за землю;
б) єдиний податок;
в) податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
г) туристичний збір.
Платниками акцизного податку є:
а) продавці підакцизних товарів;
б) підприємства роздрібної торгівлі;
в) особа, яка виробляє підакцизні товари (продукцію) на митній території України, у тому числі з давальницької сировини;
г) покупці підакцизних товарів.
Об'єктом оподаткування єдиним податком з юридичних осіб є:
а) прибуток від звичайної діяльності;
б) прибуток підприємств;
в) виручка від реалізації продукції;
г) фонд заробітної плати.
Платниками єдиного соціального внеску є:
а) громадські організації і об’єднання громадян;
б) лише фізичні особи;
в) лише суб’єкти підприємницької діяльності юридичні особи;
г) суб’єкти підприємницької діяльності усіх форм власності, фізичні особи.
Єдиний соціальний внесок нараховують на такі види винагороди:
а) виплати пов’язані з ювілеями за багаторічну роботу;
б) заробітна плата за дні роботи без винагороди за працю, яка перераховується в доброчинні фонди;
в) заробітна плата;
г) стипендії.
При оформленні трудової пенсії за віком зайвими документами є:
а) довідка ЛТЕК;
б) довідка про заробіток;
в) документи, що засвідчують вік і місце проживання особи;
г) документи, що підтверджують стаж роботи.
Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є:
а) довідка ЛТЕК;
б) заява особи, що тимчасово втратила працездатність;
в) листок непрацездатності;
г) наказ керівника підприємства.
Працюючим особам виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності починається з:
а) 1 дня втрати працездатності;
б) 3 дня втрати працездатності;
в) 5 дня втрати працездатності;
г) 7 дня втрати працездатності.
Розмір допомоги по тимчасовій непрацездатності залежить від:
а) виду захворювання;
б) віку працівника;
в) статі працівника;
г) страхового стажу.
Допомога по вагітності і пологах сплачується за рахунок:
а) з державного бюджету;
б) Пенсійного фонду України;
в) ФССВБ;
г) ФССТВП.
Особи мають право на пенсію за віком за таких умов:
а) досягнення пенсійного віку;
б) при втраті годувальника;
в) при наявності страхового стажу і досягненні пенсійного віку;
г) при постійній втраті працездатності.
Сплата єдиного соціального внеску здійснюється при:
а) визначенні фінансових результатів;
б) нарахуванні заробітної плати або єдиного податку;
в) отримання готівки в банку для видачі зарплати, але не пізніше 20-го числа місяця наступного за звітнім;
г) сплаті податку з прибутку.
Виплати по листку непрацездатності здійснюються за рахунок коштів:
а) державної податкової адміністрації;
б) пенсійного фонду;
в) прибутку підприємства;
г) ФССТВП та підприємства.
Податкову накладну заповнюють у:
а) двох примірниках;
б) трьох примірниках;
в) чотирьох примірниках;
г) правильної відповіді немає.
Діючі ставки податку на додану вартість в Україні:
а) двадцять та тринадцять відсотків;
б) двадцять та нуль відсотків;
в) сімнадцять та нуль відсотків;
г) п'ятнадцять та десять відсотків.
База оподаткування - це:
а) фізичний, вартісний чи інший вираз об'єкта оподаткування, до якого застосовується податкова ставка і який використовується для визначення розміру податкового зобов'язання;
б) явища, предмети, наявність яких у платника зумовлює виникнення податкового зобов'язання ;
в) сукупність платників податків;
г) сума оподатковуваних доходів платників податків.
Умовою обов'язкової реєстрації платника ПДВ є така:
а) загальна сума від операцій з поставки товарів / послуг, що підлягають оподаткуванню, протягом останніх 12 календарних місяців сукупно перевищує 300000 гривень (без урахування ПДВ);
б) загальна сума від операцій з поставки товарів / послуг, що підлягають оподаткуванню, протягом останніх 12 календарних місяців сукупно перевищує 300000 гривень (з урахуванням ПДВ);
в) обсяг оподатковуваних операцій з продажу товарів (робіт, послуг) протягом будь-якого періоду за останні 12 календарних місяців перевищував 3600 н.м.д.г.;
г) обсяг оподатковуваних операцій з продажу товарів (робіт, послуг) протягом будь-якого періоду за останні 20 календарних місяців перевищував 3600 н.м.д.г.
