Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
ОМС доповідь.docx
Скачиваний:
0
Добавлен:
01.07.2025
Размер:
47 Кб
Скачать
☆
  1. Заборони та обмеження пересилання у міжнародних поштових та експрес відправленнях

Забороняється та обмежується пересилання у міжнародних поштових відправленнях та експрес відправленнях:

  • товарів, які відповідно до законодавства України заборонені до ввезення на митну територію України або вивезення з цієї території;

  • товарів, відправлених з порушенням митних правил;

  • товарів, щодо яких відсутні відповідні дозвільні документи, у разі застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності;

  • товарів (одяг, взуття тощо), що були у використанні та перебувають у брудному стані, які за своїми ознаками можуть становити небезпеку для працівників поштового зв'язку, без документів про проведену фумігацію [4];

  • наркотиків і психотропних речовин;

  • контрафактних та піратських предметів;

  • вибухових, займистих чи інших небезпечних речовин, а також радіоактивних речовин;  

  • неспоряджені вибухові пристрої і боєприпаси, у тому числі неспоряджені гранати, снаряди та інших аналогічних предметів, а також муляжів таких пристроїв і предметів;

  • вкладати монети, банківські білети, кредитні білети або будь-які цінності на пред’явника, дорожні чеки, платину, золото чи срібло у виробах чи у необробленому вигляді;

  • коштовне каміння, ювелірні вироби та інші коштовності у відправлення письмової кореспонденції без оголошеної цінності;

  • живі тварини [10].

Також забороняється переміщення (пересилання) в міжнародних поштових відправленнях товарів, заборонених до пересилання відповідно до актів Всесвітнього поштового союзу, а також товарів, відправлених з порушенням вимог нормативно-правових актів з питань надання послуг поштового зв'язку [7].

  1. Митні платежі при ввезення товарів у міжнародних та поштових та експрес відправленнях [8]

Міжнародні поштові відправлення

Міжнародні експрес-відправлення

 

До 300 євро в одній депеші

 

Митні платежі не нараховуються

До 300 євро протягом доби

Митні платежі не нараховуються

300 – 10 000 євро

За  оглядовим розписом нараховується   мито за ставкою в розмірі 10 відсотків фактурної вартості товарів та ПДВ.

При цьому базою оподаткування є частина сумарної фактурної вартості, що перевищує еквівалент 300 євро.

300 – 10 000 євро

За митною декларацією нараховується   мито за ставкою в розмірі 10 відсотків фактурної вартості товарів та ПДВ.

При цьому базою оподаткування є частина сумарної фактурної вартості, що перевищує еквівалент 300 євро.

Більше 10 000 євро

За митною декларацією, передбаченою законодавством України для підприємств, нараховується ввізне мито за повними ставками Митного тарифу України та ПДВ.

Більше 10 000 євро

За митною декларацією, передбаченою законодавством України для підприємств, нараховується ввізне мито за повними ставками Митного тарифу України та ПДВ [3].