Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
RGR_PSK_ukr_5_kurs(1).doc
Скачиваний:
4
Добавлен:
01.05.2025
Размер:
506 Кб
Скачать
☆
    1. Розрахунок витрат на паливо та електроенергію для технологічних цілей обчислюється по формулах (1.3.) та (1.4.):

Впі = Вп * Нв, (1.3.)

Де: ВПі – вартість норми витрат пару, грн.

Вп - вартість 1т пару по прейскуранту, грн (доданок 1)

Нв – норма витрат пару на 1м3 виробу, т (за завданням)

Веі = Ве * Нв, (1.4.)

Де: Веі – вартість норми витрат електроенергії, грн.

Ве - вартість 1кВт електроенергії, грн. (доданок 1)

Нв – норма витрат електроенергії на 1м3 виробу, кВт (за завданням)

    1. Розрахунок витрат на оплату праці робочих-відрядників.

Фонд оплати праці робочих-відрядників визначається по формулі (1.5.):

ФОПр. в = ФОПв. + П +Д, (1.5.)

Де: ФОПв. - відрядний фонд оплати праці робочих, грн.

П – премії, (30%)

Д – доплати за роботу в нічний час і бригадирство, (10%)

ФОПп = В1 * Nз1 (1.6.)

Де: З1 – вартість роботи з і – й операції, грн. (за завданням)

Nз1 – нормативи заробітної плати в грн. на 1 грн. вартості роботи (доданок 2).

    1. Розрахунок нормативних витрат праці робочих-відрядників визначається по формулі (1.7.).

Тн = ∑В1 * Nп1, (1.7.)

Де: Тн – нормативні витрати праці робочих-відрядників, чол/год

В1 – вартість роботи з і - й операції, грн (за завданням)

Nп1 – нормативи праці в чол/год на 1грн вартості (додаток 2).

Розрахунок витрат на оплату праці і нормативних витрат праці робочих-відрядників заносимо у таблицю 5.

Таблиця 5

Операції

Обсяг робіт у грн

Нормативи на 1 грн обсягу

Нормативна трудомісткість чол. година

Підрядний заробіток, грн

витрат праці, чол. година

заробітної

плати, грн

1

За завдан

ням

2

3

4

5

Разом

Премія

Доплати

Усього

    1. Розрахунок єдиного соціального внеску визначаються по формулі (1.8.):

ЄСВв = ФОПр. в * СЄСВ, (1.8.)

Де: СЄСВ – ставка єдиного соціального внеску, (%).

Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов’язкового державного соціального страхування в обов’язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Єдиний соціальний внесок встановлюється у відсотках до визначеної бази нарахування. Ставки встановлюються відповідно до класів професійного ризику виробництва, до яких віднесено платників єдиного внеску, з урахуванням видів їх економічної діяльності. Класів професійного ризику виробництва наведено аж 67.

Виробництво збірних бетонних та залізобетонних виробів – 26.61.1. клас професійного ризику виробництва (37,39%).

Соседние файлы в предмете [НЕСОРТИРОВАННОЕ]