Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
1-29 задачи.doc
Скачиваний:
4
Добавлен:
01.04.2025
Размер:
178 Кб
Скачать
☆

8)2. Практичне завдання

Майно платника податку –ТОВ «Омега» перебуває в податковій заставі. Чи може підприємство, майно якого перебуває у податковій заставі, реалізувати таке майно у рахунок погашення податкового боргу та для спрямування на виплату заробітної плати?

Відповідно до п. 92.1 ст. 92 ПКУ платник податків може відчужувати майно, що перебуває у податковій заставі:

• тільки за згодою органу ДПС;

• у разі якщо орган ДПС протягом 10 днів з моменту отримання від платника податків відповідного звернення не надав такому платникові відповіді щодо надання (ненадання) згоди;

• якщо у податковій заставі перебувають лише готова продукція, товари та товарні запаси, платник податків може відчужувати таке майно без згоди органу ДПС за кошти за цінами, що не є меншими за звичайні, та за умови, що кошти від такого відчуження будуть спрямовані у повному обсязі на виплату заробітної плати, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та/або погашення податкового боргу.

Отже, підприємство має можливість самостійно (без згоди податкового органу) реалізувати готову продукцію, товари і товарні запаси, якщо лише таке майно перебуває у податковій заставі, за умови що отримані від такого відчуження кошти у повному обсязі будуть спрямовані на виплату заробітної плати, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та/або погашення податкового боргу.

6)2. Практичне завдання

Платник податків підприємство „Інтер” прийняв рішення подавати податкову звітність в електронному вигляді.

Опишіть дії, які необхідно здійснити платнику податків, для того, щоб подавати податкову звітність в електронному вигляді.

Для подання податкових документів до органів ДПС в електронному вигляді платник податків повинен мати: по-перше, спеціалізоване програмне забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді у затвердженому форматі (стандарті); по–друге, доступ до мережі Інтернет та можливість відправлення/приймання електронних повідомлень електронною поштою; по–третє, засіб КЗІ (сумісний за форматами даних із засобами криптографічного захисту інформації, що використовуються в органах ДПС); в четверте, чинні посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованим центром сертифікації ключів для платника податків та уповноважених посадових осіб платника податків, підписи яких є обов'язковими для податкової звітності у паперовій формі. Формат (стандарт) податкового документа в електронному вигляді на основі специфікації eXtensible Markup Language (XML), електронні форми податкових документів та інша інформація про порядок подання податкових документів в електронному вигляді оприлюднюються на WEB-сайті ДПА. Податкові документи в електронному вигляді з обов'язковими реквізитами (у тому числі з електронним цифровим підписом платника податків (його посадових осіб), подані відповідно до Інструкції, згідно із законодавством є оригіналами, мають юридичну силу, повинні зберігатися та можуть використовуватися під час судового або досудового вирішення спорів. У разі подання податкового документа в електронному вигляді платник податків має право не подавати податкові документи на паперових носіях. Для приймання податкових документів в електронному вигляді від платника податків орган державної податкової служби повинен мати: по-перше, програмне забезпечення приймання та обробки податкової звітності з засобами криптографічного захисту інформації; по-друге, чинні посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів для органу державної податкової служби .

Платник податків, який вирішив подавати податкову звітність у електронному вигляді, здійснює такі кроки:

Крок перший – отримує в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому Центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатку юридичної особи. Платник податків фізична особа – суб'єкт підприємницької діяльності може обмежитись одним ключем ЕЦП. Особисті ключі знаходяться на ключових (електронних)носіях, що зберігаються в таємниці.

Крок другий – отримує в органі ДПС за місцем реєстрації або на WEB–сайті ДПА чи регіональної ДПА текст примірного договору про визнання електронних документів, безкоштовне спеціалізоване програмне забезпечення формування та подання до органів ДПС податкових документів в електронному вигляді.

Крок третій – ознайомившись з редакцією договору, заповнює необхідні реквізити, у тому числі вписує свою електронну адресу, підписує та скріплює печаткою два примірники договору (для фізичної особи суб'єкта підприємницької діяльності за наявності печатки). Крок четвертий – надає до органу ДПС за місцем реєстрації підписані та скріплені печаткою два примірники договору та посилені сертифікати відкритих ключів на електронному носії.

Крок п’ятий – після підписання договору в органі ДПС за місцем реєстрації отримує один примірник договору. При цьому ставить підпис у журналі обліку договорів про визнання електронних документів для засвідчення того, що платнику податків було повернуто його примірник договору.

Соседние файлы в предмете [НЕСОРТИРОВАННОЕ]