Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
Метод до контр роботи_ОСП_с.doc
Скачиваний:
1
Добавлен:
01.07.2025
Размер:
579 Кб
Скачать
☆

Завдання

Для виконання завдання необхідно розв’язати задачу заповнити відповідні рядки декларації про податок на прибуток банку та додатків до декларації (подати розрахунки). N – чотири останні цифри номера залікової книжки студента.

Банківська установа є платником податку на прибуток. За звітний період третій квартал поточного року нараховано процентні доходи за кредитними операціями в сумі 389354,0 тис .грн. + N, отримано комісійні доходи в сумі 142397,0 тис грн., прибуток від операцій з торгівлі цінними паперами в сумі 6825,0 тис.грн та отримано доходи від погашених процентів за кредитами попереднього звітного періоду в сумі 200,0 тис. грн. У попередньому звітному періоді банківською установою врегульовано сумнівну заборгованість та зменшено нараховані проценти за безнадійними кредитами на суму 100,0 тис. грн. + N. На валютному балансовому рахунку залишок коштів у доларах в сумі 290,0 тис дол.. , у євро в сумі 362,0 тис. євро. (порахувати курсову різницю використовуючи курси валют на початок і кінець звітного кварталу) .У цьому ж звітному періоді отримано доходи від оренди приміщення в сумі 39 тис.грн. , та самостійно виявлено комісійні доходи за попередній звітний квартал які не були включені до оподаткування в сумі 5,2 тис.грн. Процентні витрати банку від розміщення коштів на депозит в сумі 128365,0 тис. грн. + N. Банком був сформований страховий резерв на початок звітного кварталу в сумі 693560,0 тис. грн. на кінець звітного кварталу в сумі 449689,0 тис.грн. В результаті проведення претензійної роботи у третьому кварталі продано заставне майно клієнта та погашено частину безнадійної заборгованості (тіло кредиту) в сумі 210,0 тис грн. та відсотків в сумі 100,0 тис грн. . + N на які у попередньому звітному періоді зменшено нараховані доходи, частина заборгованості (тіло кредиту) була списана за рахунок страхового резерву в сумі 32,0 тис.грн. . Витрати на оплату праці працівників банку в сумі 117040,0 тис. грн. (порахувати відрахування з фонду оплати праці для нарахувань та заповнити стрічку декларації). Для покращення умов праці банком проведено поліпшення основних фондів в сумі 30,0 тис. грн. + N. (балансова вартість ОЗ станом на 01.01 поточного року 1750,1тис.грн.) У цьому ж звітному періоді внесено коштів до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб в сумі 339,6 тис.грн.. та перераховано кошти на проведення реклами в сумі 25,0 тис.грн. У звітному періоді сплачено плати за землю в сумі 3,0 тис. грн. та пені за несвоєчасну сплату плати за землю в сумі 0,5 тис.грн., податку за першу реєстрацію транспортних засобів в сумі 10,0 тис. грн., податку на прибуток за попередній звітний рік в сумі 645,0 тис. грн. На балансі банку знаходяться основні засоби третьої групи 960,0 тис грн. + N (термін корисного використання 20 років) та четвертої групи на суму 300,0 тис. грн. + N. (термін корисного використання 5 років) та п’ятої групи на суму 51,0 тис. грн. + N (термін корисного використання 5 років). (Порахувати амортизацію прямолінійним способом). Визначити податок на прибуток, що необхідно заплатити до бюджету за звітний квартал поточного року.

ЗАВДАННЯ

Студенту на правах працівника банку необхідно перевірити строки зарахування валютної виручки та отримання товару при здійсненні експортно - імпортних операцій клієнтами банку та при необхідності нарахувати пеню за такими даними:

  1. Резидент перерахував авансом в Англію в рахунок майбутньої поставки за товар 130,0 тис. $. Проплата здійснена 13 січня поточного року. Згідно вантажно митної декларації 22 серпня поточного року отримано товар на суму 85,0 тис $. , 29 серпня поточного року отримано товару на суму 45,0 тис. $. Крім того даним підприємством 18-го травня поточного року відвантажено продукції власного виробництва на суму 62,0 тис. Євро. Кошти за дану продукцію поступили на валютний рахунок 25 грудня поточного року в сумі 62,0 тис Євро.

  2. НБУ встановив резиденту , що валютна виручка повинна бути куплена на міжбанківському валютному ринку до 15.11 поточного року і перерахована нерезиденту. Резидент порушив терміни перерахування валюти і повинен продати її протягом п’яти робочих днів . Визначити курсову різницю від суми валютної виручки 20,0 тис.$. + N, якщо курс на 15.11 – 8,11 грн на 20.11.- 8,16 грн. і вказати як резидент повинен її відобразити.