- •Всі відповіді вірні.
- •2 Рівень
- •Немає правильної відповіді.
- •Немає правильної відповіді.
- •Аналіз;
- •Синтез;
- •Копіювання вже створеного документу (або запису в документі);
- •Додавання нового документу (або його елементу);
- •Немає правильної відповіді.
- •Індукція;
- •Дедукція.
- •Немає правильної відповіді.
- •Немає правильної відповіді.
2 Рівень
1. Введення об’єкта основних засобів в експлуатацію відображається такою кореспонденцією:
а) Дт 11 – Кт 153;
б) Дт 153 – Кт 11;
в) Дт 11 – Кт 13;
г) Дт 10 – Кт 152;
д) Дт 152 – Кт 22.
2. Первісна вартість нематеріального актива 24000 грнивень, строк корисного використання 5 років, яка буде сума арахованої амортизації при використанні прямолінійного методу нарахування амортизації в першому місяці експлуатації:
а) 400;
б) 200;
в) 600;
г) 500;
д) 350.
3. Відобразіть операцію в кореспонденції: відображено витрати на придбання нематеріального актива:
а) Дт 154 – Кт 631;
б) Дт 12 – Кт 154;
в) Дт 631 – Кт 311;
г) Дт 311 – Кт 154;
д) Дт 12 – Кт 311.
4. Підприємство придбало телефонний апарат вартістю 480 грн. в т. ч. ПДВ. Затрати на підключення телефону склали 120 грн. в т. ч. ПДВ. Яка первісна вартість телефонного апарату:
а) 480 грн.;
б) 400 грн.;
в) 600 грн.;
г) 500 грн.;
д) 580 грн.
5. Телефонний апарат використовується в кабінеті директора. Якою кореспонденцією буде відображатися нарахована амортизація на цей об’єкт:
а) Дт 92 – Кт 13;
б) Дт 11 – Кт 13;
в) Дт 13 – Кт 11;
г) Дт 10 – Кт 13;
д) Дт 13 – Кт 10.
6. Яка кореспонденція буде відображати таку подію: списано знос ліквідованих об’єктів інших необоротних активів:
а) Дт 11 – Кт 153;
б) Дт 13 – Кт 11;
в) Дт 153 – Кт 424;
г) Дт 92 – Кт 13;
д) Дт 976 – Кт 11.
1. Фінансові інвестиції, що утримуються підприємством до їх погашення, відображаються на дату балансу за амортизованою собівартістю. Яким чином буде виглядати розрахунок амортизованої собівартості?
а) Амортизована собівартість = Собівартість фінансової інвестиції + Сума накопиченої амортизації премії – Сума накопиченої амортизації дисконту – Сума часткового списання внаслідок зменшення корисності;
б) Амортизована собівартість = Собівартість фінансової інвестиції – Сума накопиченої амортизації премії + Сума накопиченої амортизації дисконту – Сума часткового списання внаслідок зменшення корисності;
в) Амортизована собівартість = Собівартість фінансової інвестиції + Сума накопиченої амортизації премії – Сума накопиченої амортизації дисконту + Сума часткового списання внаслідок зменшення корисності;
г) Амортизована собівартість = Собівартість фінансової інвестиції + Сума накопиченої амортизації премії + Сума накопиченої амортизації дисконту + Сума часткового списання внаслідок зменшення корисності;
д) Амортизована собівартість = Собівартість фінансової інвестиції – Сума накопиченої амортизації премії – Сума накопиченої амортизації дисконту + Сума часткового списання внаслідок зменшення корисності.
7. Амортизована собівартість інвестицій визначається як (премія):
а) добуток вартості інвестицій на попередню дату та ефективної ставки відсотка;
б) різниця між вартістю інвестицій на попередню дату і сумою амортизації премії за звітний період;
в) різниця між сумою амортизації премії за звітний період і вартістю інвестицій на попередню дату;
г) добуток між сумою амортизації премії за звітний період та ефективної ставки відсотка;
д) добуток вартості інвестицій на попередню дату і номінальної суми відсотка.
8. Якщо балансова вартість більша за справедливу, то виробничі запаси на баланс будуть вноситись за:
а) за залишковою вартістю;
б) за балансовою вартістю;
в) за справедливою вартістю;
г) за вартістю різниці балансової і справедливої вартості (БВ - СВ);
д) немає правильної відповіді.
9. Чи виділяється ПДВ окремим рядком в розрахункових, товарних і платіжних документах?
а) Так;
б) Виділяється тільки в товарних документах;
в) Ні;
г) Виділяється тільки в розрахункових і платіжних;
д) Виділяється тільки в розрахункових.
10. Якою кореспонденцією і на яку суму будуть відображатися в обліку запаси, якщо планова собівартість 10 грн., а фактична 12 грн.
а) Дт 23 Кт 26 – 2 грн.
б) Дт 26 Кт 23 – 2 грн.
в) Дт 26 Кт 23 – 12 грн.
г) Дт 23 Кт 26 – 10 грн.
д) Дт 23 Кт 20 – 12 грн.
11. Необхідно визначити кількість списаного за місяць на будівництво піску, якщо відомо, що його лишки на початок місяця становили 10 т, на кінець – 20 т, надійшло за місяць 40 т. Отже, в акті на списання піску для виробництва необхідно вказати його витрачання у кількості:
а) 30 т;
б) 20 т;
в) 10 т;
г) 40 т;
д) 50 т.
12. Якщо прийнято рішення про віднесення нестачі на винну особу або списання нестачі на витрати виробництва, складається кореспонденція:
а) Дт 072;
б) Кт 072;
в) Дт 375 Кт 716;
г) Дт 947 Кт 20;
д) Немає правильної відповіді.
13. У разі надходження вантажу на склад без документів відділ постачання виписує:
а) Акт про прийняття вантажів без документів;
б) Наказ про прийняття вантажів без документів до складу;
в) накладну – вимогу;
г) рахунок – фактуру;
д) немає правильної відповіді.
14. В рахунках постачальника вартість матеріалів становить 100000 грн., ПДВ – 20000 грн., ТЗВ – 7000 грн. Фактична сума матеріалів, що надійшли на склад становить 90000 грн., а сума їх нестачі складає 10000грн. Отже, сума претензії становить:
а) (10000 + 2000 + 700) = 12700 грн.;
б) (10000 + 700) = 10700 грн.;
в) (10000 + 2000) =12000 грн.;
г) (10000 + 20000 + 7000) = 37000 грн.;
д) (10000 + 7000) = 17000грн.
15. Визначити % ТЗВ, якщо: - придбано запаси на суму – 3000 грн., з них: - товари для подальшого продажу – 2000 грн.; - матеріали для виробництва – 1000 грн. Сума ТЗВ, що пов’язані з придбанням запасів – 600 грн. Визначити % ТЗВ?
а) 20%;
б) 27%;
в) 32%;
г) 18%;
д) 25%.
16. На початок звітного періоду зберігались товари на складі за купівельною вартістю 8000 грн., торговельна націнка 2000грн. Протягом звітного періоду придбано товар на суму 18000 в т.ч. ПДВ, торговельна націнка на цей товар становила 5000 грн. Протягом звітного місяця підприємство реалізувало товару на суму 15000 грн. Визначити середній % торговельної націнки.
а) 20 %;
б) 37 %;
в) 32 %;
г) 18 %;
д) 25 %.
17. Підприємство по основному виробництву за звітний місяць мало такі витрати:
1) витрачені матеріали 12 300 грн;
2) нарахована заробітна плата 4 350 грн;
3) нарахування на заробітну плату ? грн;
4) нарахована амортизація виробничого обладнання 1 230 грн;
5) розподілено загальновиробничі витрати 987 грн.
Визначити собівартість оприбуткованої готової продукції, якщо незавершеного виробництва на початок і кінець періоду немає.
а) 18 867,00 грн
б) 20 485, 20 грн
в) 19 498,20 грн
г) 17 880,00 грн
д) немає правильної відповіді
18. Підприємство реалізувало готову продукцію на загальну суму 36000 грн. з ПДВ. Собівартість готової продукції – 27000 грн. Адміністративні витрати на реалізовану продукцію – 1000 грн. Витрати на збут готової продукції – 200 грн. перша подія – передоплата (кошти надійдуть на поточний рахунок).
Якою кореспонденцією буде відображено передоплату і на яку суму?
а) Дт 371 Кт 311 30 000 грн.;
б) Дт 371 Кт 311 36 000 грн.;
в) Дт 311 Кт 681 36 000 грн.;
г) Дт 311 Кт 681 30 000 грн.;
д) немає правильної відповіді.
19. Відділом технічного контролю підприємства виявлено виправний брак продукції з вини працівника на суму 700 грн. Здійснено витрати на виправлення браку. Списано частину суми браку (450 грн) на дебіторську заборгованість працівника. Заборгованість погашена винною особою із зарплати. Якою з кореспонденцій буде списано залишкову суму браку?
а) Дт 24 Кт 23;
б) Дт 24 Кт 661;
в) Дт 24 Кт 375;
г) Дт 375 Кт 24;
д) немає правильної відповіді.
20. Оприбутковано безоплатно отриману готову продукцію на суму 300 грн. Вона буде використовуватись у виробництві як сировина. Вказати кореспонденції рахунків.
а) Дт 26 Кт 746;
б) Дт 201 Кт 746;
в) Дт 23 Кт 26;
г) Дт 26 Кт 23;
д) немає правильної відповіді.
3-й рівень
1. Підприємство споруджує будівлю цеху власними силами. При цьому були здійснені такі витрати : придбане будівельне обладнання на суму 72000,00 (в т.ч. ПДВ); використані власні запаси – 17000,00 грн; нарахована з/п працівникам, які беруть участь у будівництві – 25000,00 грн; нарахована амортизація машин і механізмів, що беруть участь у будівництві – 12000,00 грн. На яку суму будівлю буде введено в експлуатацію?
а) 133300;
б) 120310;
в) 123300;
г) 153300;
д) 123000.
2. ТзОВ «Форум» придбало у ВАТ «Титан» обладнання, яке потребує монтажу, на суму 7600,00 грн (в т.ч. ПДВ). Акцептовано рахунок АТП – 10576 за доставку обладнання 196,00 грн (в т.ч. ПДВ). Передано обладнання в цех для монтажу. Використано запасні частини для монтажу – 70,00 грн. Нараховано з/п працівникам, які виконували монтаж – 650,00 грн. Після монтажу обладнання оприбутковано як основні засоби. Визначити вартість, за якою оприбутковується обладнання.
а) 7458,46;
б) 4567,58;
в) 7159,64;
г) 4219,52;
д) 7265,46.
3. 8 лютого 2014 року ТзОВ «Лелека» безоплатно отримало токарний верстат, залишкова вартість якого – 40000,00 грн, сума зносу за період експлуатації – 10000,00 грн. Справедлива вартість оцінюється – 33600,00 грн. Очікуваний строк експлуатації – 7 років. 14 лютого 2014 року підприємство оплатило витрати на доставку та налагодження верстата фірмі «Монтаж» у сумі 8400,00 грн (без ПДВ). Основний засіб введено в експлуатацію 15 лютого. У наказі про облікову політику вказано, що амортизацію нараховують прямолінійним методом. Визначити щомісячну суму амортизації.
а) 300,00 грн;
б) 400,00 грн;
в) 500,00 грн;
г) 600,00 грн;
д) 700,00 грн.
4. В результаті підмиву ґрунтовими водами підлягає зносу частина водопровідних мереж. Первісна вартість частини мережі, що ліквідується – 57000,00 грн., сума зносу на момент ліквідації – 55 % від первісної вартості. Понесені наступні витрати на розбирання: нараховано з/п – 1800,00 грн.; проведені відрахування на соціальні заходи. Оприбутковані труби водопровідні – 11900,00 грн. Визначити фінансовий результат від ліквідації водопровідної мережі.
а) прибуток – 21349,60;
б) збиток – 21349,60;
в) прибуток – 33249,60;
г) збиток – 33249,60;
д) прибуток – 25650,00.
5. ТзОВ «Бета» безоплатно отримує від підприємства «Дельта» вимірювальний прилад, справедлива вартість якого 3000,00 грн. Балансова вартість приладу в бухгалтерському обліку підприємства «Дельта» становить 2900,00 грн. Строк експлуатації приладу – 4 роки. Визначити суму амортизаційних відрахувань за перший місяць експлуатації.
а) 750,00 грн.;
б) 850,00 грн.;
в) 52,50 грн.;
г) 62,50 грн.;
д) 72,50 грн.
6. Внаслідок проведеної інвентаризації основних засобів було виявлено нестачу комп’ютера. Первісна вартість комп’ютера – 4000,00, знос на момент проведення інвентаризації – 1600,00 грн. У ході проведення слідчих дій було встановлено винну особу і відшкодовано суму збитку шляхом внесення коштів в касу підприємства. Індекс інфляції – 1,029, ПДВ не враховується. Сума відшкодування, що підлягає сплаті до бюджету становить:
а) 4939,20 грн;
б) 2400,00 грн;
в) 2539,20 грн;
г) 4000,00 грн;
д) 6400,00 грн.
7. За договором купівлі-продажу підприємством продаються 2 об’єкти основних засобів – будівля і комп’ютер. Первісна вартість будівлі становить 50000,00 грн., сума нарахованого зносу – 2000,00 грн. Первісна вартість комп’ютера складає 3000,00 грн., сума нарахованого зносу – 500,00 грн. Вартість продажу будівлі становить 60000,00 грн. (в т.ч. ПДВ), вартість продажу комп’ютера – 2400,00 грн. (в т.ч. ПДВ). За договором покупець здійснив передоплату за об’єкти основних засобів, що продаються. Фінансовий результат від реалізації будівлі становить:
а) збиток – 500,00 грн.;
б) прибуток – 500,00 грн.;
в) збиток – 1000,00 грн.;
г) прибуток – 1000,00 грн.;
д) прибуток – 1500,00 грн.
8. Підприємство-орендодавець уклало угоду про фінансову оренду устаткування з підприємством-орендарем на таких умовах: строк оренди – 4 роки, починаючи з 1 січня 2007 року; орендна ставка становить 18 % річних; мінімальні орендні платежі – 30000,00 грн сплачуються один раз на півроку 2 січня і 1 липня. Після завершення строку оренди право власності на устаткування переходить орендарю. Теперішня вартість мінімальних орендних платежів (ТВА) становить:
а) 150988,50 грн.;
б) 160988,50 грн.;
в) 170988,50 грн.;
г) 180988,50 грн.;
д) 190988,50 грн.
9. У зв’язку із скороченням та перепрофілюванням виробництва на підприємстві прийнято рішення реалізувати частину бібліотечного фонду. Договірна вартість примірників 1200 грн. в т. ч. ПДВ. Залишкова вартість переданих в реалізацію видань 700 грн., сума зносу 300 грн. Яка кореспонденція буде відображати залишкову вартість бібліотечного фонду і яку суму при цьому потрібно поставити?
а) Дт 132 – Кт 11 300 грн.;
б) Дт 976 – Кт 11 700 грн.;
в) Дт 976 – Кт 10 700 грн.;
г) Дт 153 – Кт 11 1000 грн.;
д) Дт 152 – Кт 10 1000 грн.
10. 1 січня 2014 року ТОВ «Залік» придбало облігації ПАТ «Іспит» номінальною вартістю 100 000 грн. за 107 721 грн., тобто з премією в сумі 7 721 грн. Номінальна ставка відсотка за облігацією – 12% річних, а термін погашення настає через 5 років. Виплата відсотків здійснюється двічі на рік (30 червня і 31 грудня). Отже, номінальна сума відсотка становить:
а) 100 000 * 0,05 = 5 000 грн.;
б) 100 000 * 0,03 = 3 000 грн.;
в) 100 000 * 0,06 = 6 000 грн.;
г) 100 000 * 0,04 = 4 000 грн.;
д) 100 000 * 0,09 = 9 000 грн.
11. 1 січня 2013 року ТОВ «Калина» придбало облігації ПрАТ «Лізинг» номінальною вартістю 100 000 грн. за 107 721 грн., тобто з премією в сумі 7 721 грн. Номінальна ставка відсотка за облігацією – 12% річних, а термін погашення настає через 5 років. Виплата відсотків здійснюється двічі на рік (30 червня і 31 грудня). (Ефективна ставка відсотка за облігацією дорівнює – 5%)
Розрахунок амортизації премії за інвестиціями в облігації
Дата |
Номінальна сума відсотка, грн. |
Сума відсотка за ефективною ставкою, грн. |
Сума амортизації премії, грн. |
Амортизована собівартість, грн. |
01.01.03 |
|
|
|
? |
30.06.03 |
6 000 |
5 386 |
614 |
|
а) 100 000;
б) 7 721;
в) 107 021;
г) 107 000;
д) 107 721.
12. 1 січня 2014 року ТОВ «Пролісок» придбало облігації ТОВ «Інтер» номінальною вартістю 100 000 грн. за 107 721 грн., тобто з премією в сумі 7 721 грн. Номінальна ставка відсотка за облігацією – 12% річних, а термін погашення настає через 5 років. Виплата відсотків здійснюється двічі на рік (30 червня і 31 грудня). (Ефективна ставка відсотка за облігацією дорівнює – 5%, номінальна сума відсотка – 6 000 грн.)
Розрахунок амортизації премії за інвестиціями в облігації
Дата |
Номінальна сума відсотка, грн |
Сума відсотка за ефективною ставкою, грн |
Сума амортизації премії, грн |
Амортизована собівартість, грн |
01.01.14 |
|
|
|
107 721 |
30.06.14 |
6 000 |
5 386 |
614 |
107 107 |
У бухгалтерському обліку ТОВ «Пролісок» у 2014 р. було зроблено такі записи:
а) 01.03.2014 року: Дт 153 Кт 31 – 107 721
30.06.2014 року: Дт 373 Кт 732 – 6 000
30.06.2014 року: Дт95 Кт 143 - 614
б) 01.03.2014 року: Дт 143 Кт 31 – 107 721
30.06.2014 року: Дт 473 Кт 732 – 6 000
30.06.2014 року: Дт 95 Кт 143 - 614
в) 01.03.2014 року: Дт 143 Кт 31 – 107 721
30.06.2014 року: Дт 373 Кт 732 – 6 000
30.06.2014 року: Дт 95 Кт 143 - 614
г) 01.03.2014 року: Дт 143 Кт 31 – 107 721
30.06.2014 року: Дт 373 Кт 732 – 6 000
30.06.2014 року: Дт 65 Кт 143 - 614
д) 01.03.2014 року: Дт 143 Кт 31 – 107 721
30.06.2014 року: Дт 373 Кт 632 – 6 000
30.06.2014 року: Дт 95 Кт 143 - 614
13. На підприємстві станом на 01.12.14 р. є залишок цв’яхів у кількості 70 кг за ціною 6 грн. за кг. Протягом місяця відбувся такий рух:
5.12.14 р. надійшло 100кг – 6,5грн./кг
7.12.14 р. вибуло 70 кг - ?
9.12.14 р. надійшло 70 кг – 6,7 грн./кг
Використовуючи метод ФІФО визначити за якою ціною вибули цв’яхи?
а) за ціною 6,0 грн./кг;
б) за ціною 6,5 грн./кг;
в) за ціною 6,7 грн./кг;
г) за ціною 6,6 грн./кг;
д) за ціною 13,2 грн./кг.
14. Підприємство виготовляє 2 види продукції: 045 і 046. У звітному періоді використано матеріали на виробництво продукції: 045 – 2300 грн., 046 – 3500 грн. Нараховано амортизацію обладнання цеху на суму 700 грн. Нараховано заробітну плату: працівника за виробництво продукції 045 – 2500 грн., 046 – 3300 грн., апарату управління цехами – 1300 грн. Нараховано рекламному агентству «АВС» за проведені рекламні роботи 4200 грн., в т.ч. ПДВ. Розподілено і списано загальновиробничі витрати. Оприбутковано готову продукцію з виробництва ( незавершене виробництво на початок – 150 грн, на кінець місяця – 100 грн.).
Визначити собівартість оприбуткованої готової продукції.
а) 16 291,20 грн.;
б) 17 700,00 грн.;
в) 17 150,00 грн.;
г) 16 300,70 грн.;
д) 17 090,00 грн.
15. Відділом технічного контролю підприємства виявлено невиправний брак продукції витрати на виготовлення якої склали 440 грн. У складі витрат матеріальна складова – 200 грн., нетоварні витрати – 240 грн. Від ліквідації забракованої продукції оприбутковано матеріали на суму 100 грн. Винуватцем визнано робітника, який допустив брак через необережність. Працівник відшкодував шкоду добровільно.
Яку суму має відшкодувати робітник?
а) 408,00 грн.;
б) 440,00 грн.;
в) 340,00 грн.;
г) 308,00 грн.;
д) немає правильної відповіді.
16. Протягом місяця було придбано матеріали на суму 12 000 грн. (в т.ч.
ПДВ), які були використані на виробництво. Придбано підзвітною особою запасні частини на суму 270 грн. (в т.ч. ПДВ), які також були використані у виробництві. Нараховано амортизацію виробничого обладнання (130 грн.). в кінці місяця загально виробничі витрати було розподілено. Яка сума буде відображена в кінці місяця по кредиту 23 рахунку?
а) 12 400 грн.;
б) 12 270 грн.;
в) 10 355 грн.;
г) 10 225 грн.;
д) немає правильної відповіді.
17. Протягом звітного періоду підприємство А відвантажило підприємству Б продукцію на суму 12000 грн. в т.ч. ПДВ. На кінець звітного періоду дебіторська заборгованість по підприємству Б становила 5000 грн. Створено на підприємстві А резерв сумнівних боргів по підприємству Б на суму 1000 грн. Яку суму перерахувало підприємство Б за відвантажену продукцію
а) 6600 грн.;
б) 6000 грн.;
в) 2400 грн.;
г) 7000 грн.;
д) 12000 грн.
18. Загальна сума дебіторської заборгованості підприємства на кінець звітного періоду складає 10000 грн. на базі минулих років, можна зробити прогноз, що 5 % з суми дебіторської заборгованості не буде оплачено. Яка сума резервних боргів?
а) 300 грн.;
б) 500 грн.;
в) 250 грн.;
г) 860 грн;
д) 800 грн.
19. Протягом звітного періоду підприємство А відвантажило підприємству Б продукцію на суму 12000 грн. В т.ч. ПДВ. На кінець звітного періода дебіторська заборгованість по підприємству Б становила 5000 грн. Створено на підприємстві А резерв сумнівних боргів по підприємству Б на суму 1000 грн. Яку суму перерахувало підприємство Б за відвантажену продукцію
а) 6600грн.;
б) 6000грн.;
в) 2400грн.;
г) 7000грн.
20. Проведіть утримання за червень із доходу, якщо відомо, що він складається із заробітної плати та відпускних (відпустка триває з 20 червня по 14 липня); розмір основної заробітної плати 810,00 грн., відпускних – 1730,00грн. Врахуйте, що у червні 30 днів.
а) Дт 661 Кт 65 91,44, Дт 661 Кт 641 367,29;
б) Дт 661 Кт 65 91,44, Дт 661 Кт 641 381,00;
в) Дт 661 Кт 65 91,44, Дт 661 Кт 641 289,14;
г) Дт 661 Кт 65 91,44, Дт 661 Кт 641 275,42;
д) Дт 661 Кт 65 91,44, Дт 661 Кт 641 91,86;
