Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
Тести для заочного 2012.doc
Скачиваний:
3
Добавлен:
01.05.2025
Размер:
779 Кб
Скачать
☆
  1. Визначення системи оподаткування, яка діє в державі.

  2. Ефективність застосування податків.

  3. Визначення податкових ставок.

  4. Всі відповіді вірні.

92.Недоліками прямого оподаткування є:

  1. Контроль за надходженням прямих податків потребує суттєвого розширення податкового апарту і розробки сучасних методів обліку і контролю платників.

  2. Пов’язані з можливістю ухилення від сплати податків із-за недосконалості фінансового контролю і наявності комерційної таємниці.

  3. Встановлюють пряму залежність між доходами платника і його платежами до бюджету.

  4. Всі відповіді вірні.

93.Податкова соціальна пільга з податку на доходи фізичних осіб, застосовується у розмірі 100 % до доходу:

  1. Учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, ад'юнктів.

  2. Будь-якого платника податку.

  3. Платника податку, який утримує двох чи більше дітей віком до 18 років, - у розрахунку на кожну таку дитину.

  4. Одинокої матері (батька), вдови (вдівця) або опікуна, піклувальника - у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років.

94.Датою виникнення податкових зобов'язань по податку на додану вартість у разі ввезення товарів на митну територію України є дата:

  1. Зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг.

  2. Подання митної декларації для митного оформлення.

  3. Оприбуткування коштів у касі платника податку.

  4. Фактичної передачі товарів за договорами.

95.Платник податку з підакцизних товарів (продукції), вироблених на митній території України, та імпортер алкогольних напоїв та тютюнових виробів подає декларацію акцизного податку:

  1. Щомісяця не пізніше 20 числа наступного періоду органу державної податкової служби за місцем реєстрації.

  2. Щокварталу не пізніше 20 числа наступного періоду органу державної податкової служби за місцем реєстрації .

  3. Щомісяця не пізніше 10 числа наступного періоду органу державної податкової служби за місцем реєстрації.

  4. Щокварталу не пізніше 10 числа наступного періоду органу державної податкової служби за місцем реєстрації.

96.Місцем постачання товарів з податку на додану вартість є:

  1. Фактичне місцезнаходження товарів на момент їх постачання;

  2. Фактичне місцезнаходження нерухомого майна, у тому числі що будується, для тих послуг, які пов'язані з нерухомим майном.

  3. Місце, де товари перебувають на час початку їх перевезення або пересилання, у разі якщо товари перевозяться або пересилаються продавцем, покупцем чи третьою особою.

  4. Місце фактичного надання послуг у сфері культури, мистецтва, освіти, науки, спорту, розваг або інших подібних послуг, включаючи послуги організаторів діяльності в зазначених сферах та послуги, що надаються для влаштування платних виставок, конференцій, навчальних семінарів та інших подібних заходів.

97.Платники єдиного податку третьої і четвертої груп сплачують єдиний податок:

  1. Шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

  2. Протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

  3. До 10 січня за минулий звітний податковий період.

  4. Вірна відповідь відсутня.