Добавил:
Upload Опубликованный материал нарушает ваши авторские права? Сообщите нам.
Вуз: Предмет: Файл:
testy_gotovye.doc
Скачиваний:
2
Добавлен:
01.04.2025
Размер:
610 Кб
Скачать
☆

3. Відривний листок касової книги з прикладеними до нього прибутковими і видатковими касовими документами.

4. Обліковий регістр, в якому ведеться облік касових операцій.

5. Касова книга.

18. Якою бухгалтерською проводкою відображається погашення облігацій терміном 3 роки, випущених номіналом, у підприємства - інвестора? Спросить

1. Д – 143 К – 311.

2. Д – 521 К – 311.

3. Д – 311 К – 352.

4. Д – 311 К – 143.

5. Д – 311 К – 373.

19. При класифікації дебіторської заборгованості на поточну і довгострокову враховують що?

1. Загальний очікуваний термін оплати заборгованості згідно з угодою.

2. Очікуваний термін, який залишився до погашення боргу з дати балансу.

3. Суму дебіторської заборгованості.

4. Класифікацію дебіторської заборгованості за термінами неплатежів.

5. Обсяг продажу товарів, робіт, послуг .

20. Підприємство здійснює безготівкові платежі з використанням інструментів, перелік яких хто визначає?

1. Установа банку.

2. Установа банку сумісно з податковою інспекцією.

3. Підприємство за узгодженням з обслуговуючим його банком.

4. Керівник підприємства.

5. Кредитори.

Варіант 22

1. Яким первинним документом оформлюється введення в експлуатацію придбаних основних засобів?

1. По накладній на внутрішнє переміщення.

2. Актом приймання-передачі.

3. Актом на списання.

4. Інвентарною карткою.

5. За вимогою.

2. Як відображаються в обліку витрати на транспортування і підготовку до експлуатації об’єктів основних засобів, отриманих у якості внеску до статутного капіталу?

1. Включаються до складу операційних витрат.

2. Включаються до первісної вартості отриманого об’єкту.

3. Включаються до складу витрат іншої діяльності.

4. Погашаються за рахунок прибутку, що залишається у розпорядженні підприємства після сплати податків.

5. Включається до складу надзвичайних витрат підприємства.

3. Який з перерахованих рахунків призначений для обліку власних основних засобів?

1. Рахунок 20.

2. Рахунок 10.

3. Рахунок 01.

4. Рахунок 12.

5. Рахунок 60.

4. Як визначається індекс переоцінки основних засобів?

1. Діленням справедливої вартості об’єкту на його залишкову вартість.

2. Діленням залишкової вартості об’єкту на його справедливу вартість.

3. Множенням залишкової вартості об’єкту на його справедливу вартість.

4. Органами Міністерства статистики України.

5. Міністерством фінансів України.

5. Як відбиваються в податковому обліку витрати на ремонт основних засобів?

1. Списуються в повному об’ємі за рахунок прибутку, що залишається у розпорядженні підприємства.

2. Списуються в повному об’ємі на витрати діяльності підприємства.

3. Включаються до складу витрат у розмірі 10% залишкової вартості всіх груп основних засобів на початок звітного року.

4. Включаються до складу витрат у розмірі 10% сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів, що підлягають амортизації на початок звітного року.

5. Включаються до складу витрат у розмірі 20% сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів на початок кварталу.

6. Яка проводка складається під час оприбуткування відходів основного виробництва на склад?

1. Д – 209 К – 91.

2. Д – 209 К – 23.

3. Д – 23 К – 209.

4. Д – 209 К – 24.

5. Д – 24 К – 209.

7. На якому рахунку обліковуються бібліотечні основні фонди підприємства?

1. На рахунку 10.

Соседние файлы в предмете [НЕСОРТИРОВАННОЕ]